Virtueel kantoor

virtueel kantoorU wilt alle informatie over uw organisatie op één plek? Maak gebruik van een virtueel kantoor: een plek op internet waar u alle informatie kunt delen en opslaan. Zo kunt u veilig en gemakkelijk samenwerken en communiceren.

Beveiligde digitale omgeving

Het virtueel kantoor is een beveiligde digitale omgeving waar alle documenten van uw organisatie te vinden zijn. Van beleidsplan tot notulen, van folderteksten tot projectrapportages. U bepaalt zelf wie tot welk niveau gebruik mag maken van de informatie.Vanuit het virtueel kantoor kunt u ook e-mailen.

Zo werkt het

Via een inlogcode heeft u toegang tot het virtueel kantoor (Microsoft Office365). Hier vindt u alle actuele documenten en kunt u zelf documenten opslaan. PGOsupport biedt desgewenst extra ondersteuning, bijvoorbeeld bij het slim beheren van de informatie.

Voordelen

  • Altijd geopend: u kunt 24 uur per dag informatie opzoeken en opslaan;
  • Vertrouwd: u werkt met outlook, word, excel en andere office-toepassingen;
  • Efficient: het virtueel kantoor bespaart tijd;
  • Veilig: uw virtueel kantoor is optimaal beveiligd, back-up is altijd geregeld;
  • Handig: centrale agenda, zoekfunctie, mogelijkheid om nieuwsberichten te plaatsen;
  • Modern: communiceren en online vergaderen met audio, video en chat;
  • Betaalbaar: u betaalt een vaste lage prijs per gebruiker. Voor organisaties met een ANBI- of SBBI-status is het gebruik zelfs gratis;
  • Training: PGOsupport biedt regelmatig een training voor optimaal gebruik van het virtueel kantoor. Houd daarvoor de agenda op onze site in de gaten.

Lees ook

Leaflet virtueel kantoor (PDF, 209 Kb)

Nooit meer uw documenten kwijt - hoe stichting Hematon het virtueel kantoor invoert, interview met Jos Hefkens

Fors besparen op soft- en hardware - nieuwsbericht, februari 2013