Aan de slag in een tv-studio
In deze praktische masterclass mediatraining op locatie in een échte radio- en televisiestudio in Hilversum leer je de boodschap van je organisatie helder en beknopt over te brengen aan journalisten. Je ontdekt hoe je overkomt. Ook leer je wat een journalist uiteindelijk uit het gesprek selecteert en vooral waarom. Met realistische oefeningen die worden opgenomen en geanalyseerd.
Max. 8 deelnemers (vol = vol)
Dit is een intensieve masterclass met veel oefening. Er is daarom plek voor maximaal 8 deelnemers. Ben je geïnteresseerd? Meld je dan snel aan, want vol = vol.
Programma
Deze masterclass van 1 dag biedt je de kennis en levensechte training in het omgaan met de media. Tijdens de masterclass:
- ervaar je hoe de media werken: wat journalisten voor hun werk nodig hebben en wat ze van je verwachten
- leer je je mediaoptreden effectief voor te bereiden (inhoudelijk, verbaal, non-verbaal)
- leer je het spel met journalisten te spelen via mediagenieke kernboodschappen
- oefen je met verschillende soorten interviews: voor schrijvende pers, voor de camera, in een live uitzending
Maak kennis met enkele (non-)verbale presentatie- en gesprekstechnieken en leer hoe je met uitgekiende 'frames' en 'kernboodschappen' interviews geeft met (meer) impact.
Kosten
Deelname aan deze masterclass kost € 298,- excl btw voor vertegenwoordigers van patiënten- en cliëntenorganisaties. Vanwege de kosten voor de studiofaciliteiten is de statiegeldregeling voor deze masterclass niet van toepassing.