Ga direct naar de content

Diverse vacatures

Op dit moment heeft PGOsupport meerdere vacatures: 

Deel deze pagina:

Vacature manager bedrijfsvoering (30-36 uur)

Word jij enthousiast van bouwen aan stabiliteit in bedrijfsvoering? En heb jij zin om vanuit jouw bedrijfsmatige kennis en kunde bij te dragen aan een organisatie in ontwikkeling? Wij zoeken een manager bedrijfsvoering die een centrale positie inneemt in onze interne organisatie. 

Dit zijn wij

PGOsupport is een onafhankelijke kennis- en adviesorganisatie. Wij werken met en voor patiëntenorganisaties, zorgaanbieders, onderzoekers en andere partijen in zorg en welzijn. We geven trainingen en adviseren over effectieve en duurzame patiëntenparticipatie. Onze focus ligt op het versterken van dialoog en samenwerking tussen patiëntenorganisaties en hun samenwerkingspartners, omdat die samenwerking de basis is voor meer impact op kwaliteit van zorg en leven. De patiëntenbeweging ondersteunen we specifiek bij organisatieontwikkeling, bedrijfsvoering, fondsenwerving en vrijwilligersmanagement.

Interne organisatie en bedrijfsvoering

Onze interne organisatie bestaat uit een aantal onderdelen: Team Service en Support, Financiën, HR en ICT. Manager bedrijfsvoering is voor ons een nieuwe functie. In deze functie ga je deze onderdelen aansturen en ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit en resultaten.

Dit ga je doen

Je bent sparringpartner van de directeur-bestuurder voor organisatiebrede ontwikkelingen en de impact hiervan op Financiën, Service en Support, HR en ICT.  Je bent verantwoordelijk voor de opzet en het beheer van het financiële en ICT-beleid. Een groot deel van de uitvoering hiervan is extern belegd en behoeft controle en monitoring, een deel wordt ook in huis opgepakt. 

Je taken in het kort

  • aansturing van het team Service en Support, de officemanager, de medewerker bedrijfsvoering en de hr-professional. Waar nodig opschalen met tijdelijke expertise voor vraagstukken op meer strategisch en tactisch niveau;
  • managen en monitoren van de externe uitvoering van financiën en ICT en een strategische en tactische blik hieraan toevoegen. Verbeteringen en innovatie aanbrengen, zodat de ontwikkelingen op de werkvloer goed aansluiten op het inrichten van en inzichten uit de financiële administratie;
  • opzetten van werkprocessen die de bedrijfsvoering van PGOsupport zo efficiënt mogelijk maken;
  • in verbinding met de teams van PGOsupport de organisatie helpen ontwikkelen en groeien naar de nieuwe strategie en kernwaarden;
  • ontwikkelingen in onder andere wet- en regelgeving en subsidievoorwaarden vertalen naar een betrouwbare, effectieve bedrijfsvoering;
  • begroting en rapportages opstellen voor auditcommissie, Raad van Toezicht en subsidiegevers. 

Dit ben jij

  • Je kunt complexiteit ordenen en structuur aanbrengen en anderen hierin betrekken.
  • Je schakelt makkelijk tussen de wereld van systemen, regels en structuur en het persoonlijke contact met medewerkers. Dus je kunt op vrij hoog abstractieniveau denken en handelen, zonder de verbinding met mensen uit het oog te verliezen.
  • Je beschikt over verbeterdrive en veranderkundige expertise. 
  • Je bent iemand die lastige onderwerpen bespreekbaar kan maken en anderen hierin meeneemt en uitnodigt om dit ook op een effectieve manier te doen.
  • Je bent een ambitieuze ‘bouwer’ die minimaal 3 jaar mee wil werken aan een nieuwe organisatie. 
  • Je hebt brede bedrijfskundige kennis en ervaring (HBO/WO-niveau, mid career).

Hier mag je op rekenen

  • een plezierige, collegiale werksfeer bij een organisatie in ontwikkeling, met ruim 30 betrokken collega's;
  • veel autonomie en voldoende mogelijkheden voor afwisseling én focus;
  • een maatschappelijk relevante organisatie met ca. 35 enthousiaste en betrokken collega’s;
  • de mogelijkheid en faciliteiten om werken op kantoor en thuiswerken te combineren (waarvan minimaal 50% op kantoor);
  • in eerste instantie een jaarcontract, met mogelijkheid tot vast dienstverband;
  • PGOsupport hanteert de CAO Sociaal Werk. Inschaling in schaal 11 (min. € 4072 en max. € 6322 bij 36 uur).

Interesse?

Stuur je motivatie en CV vóór 29 april 2024 naar vacature@pgosupport.nl. Voor vragen neem contact op met Dries Hettinga, directeur/bestuurder, via 06 - 18 06 48 19. 

Acquisitie stellen we niet op prijs!

naar boven

Organisatieadviseur (24 - 32 uur)

Word jij enthousiast van het coachen van teams bij samenwerkings- en verandervraagstukken? Wil jij je kennis delen en organisaties helpen zich verder te ontwikkelen? Heb jij het in de vingers om iedereen in de groep te betrekken en vind jij het leuk om creatief met bestuurders, directeuren en teams aan de slag te gaan? Dan zoeken wij jou!

Dit zijn wij

PGOsupport is een onafhankelijke kennis- en adviesorganisatie. Wij werken met en voor patiëntenorganisaties, zorgaanbieders, onderzoekers en andere partijen in zorg en welzijn. We geven trainingen en adviseren over effectieve en duurzame patiëntenparticipatie. Onze focus ligt op het versterken van dialoog en samenwerking tussen patiëntenorganisaties en hun samenwerkingspartners, omdat die samenwerking de basis is voor meer impact op kwaliteit van zorg en leven. De patiëntenbeweging ondersteunen we specifiek bij organisatieontwikkeling, bedrijfsvoering, fondsenwerving en vrijwilligersmanagement.

Team Vitale organisaties

Welke impact wil je maken in de maatschappij? Hoe maak je keuzes, hoe werk je samen, hoe ben je in contact met je achterban, hoe werf je vrijwilligers, hoe blijf je financieel gezond? Het team Vitale organisaties richt zich op strategische vraagstukken en ondersteunende processen. Met advies, training, leernetwerken en informatieve producten bouwen we aan sterke organisaties. Wij zijn op zoek naar een ervaren adviseur die besturen en teams kan coachen en faciliteren bij heidagen en teamontwikkeling. Bij het team Vitale organisaties krijg je 5 collega’s: organisatieadviseurs en adviseur/trainers op onder meer vrijwilligersbeleid en achterbanraadpleging. 

Dit ga je doen

  • Je wordt onderdeel van het team Vitale organisaties waar adviseurs bezig zijn met samenwerking, missie/visie en impactgericht werken, vrijwilligersmanagement, fondsenwerving en achterbanraadpleging.  
  • Je adviseert organisaties binnen de patiëntenbeweging, waar meer dan 500 landelijke organisaties van patiënten, gehandicapten en ggz-cliënten actief zijn.
  • Je gaat in gesprek om de vraag en achterliggende behoeftes van de organisaties goed in kaart te brengen.
  • Je adviseert en begeleidt organisaties bij de ontwikkeling van missie, visie en strategie.
  • Je adviseert en begeleidt sessies bij teamontwikkeling en samenwerking. Daarbij weet je mensen met verschillende belangen en behoeften bij elkaar te brengen. 
  • Je bent procesbegeleider bij bijeenkomsten, zoals strategie- en heidagen van besturen, waar nodig op avonden en in het weekend. 
  • Je draagt actief bij aan kennisdeling met de patiëntenbeweging.

Dit ben jij

Kennis en ervaring:

  • Je hebt een HBO of universitair werk- en denkniveau.
  • Je hebt kennis van en ervaring met de patiëntenbeweging.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als organisatiedeskundige.
  • Je weet hoe je (groepen) mensen moet begeleiden, trainen en/of coachen.
  • Je hebt ervaring met het toepassen van participatieve werkvormen.

Vaardigheden:

  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk, en je kunt gestructureerd een gesprek voeren met oog op de op te halen informatie.
  • Je formuleert helder over het verandervraagstuk van de patiëntenorganisatie en bent in staat een bijbehorend plan van aanpak op te stellen.

Houding:

  • Je bent gedreven om de patiëntenbeweging te verstevigen, zodat patiënten, gehandicapten en ggz-cliënten echt verder worden geholpen.
  • Je houdt zowel van samenwerken met collega’s als van zelfstandig werken. 
  • Je bent geïnteresseerd in een breed scala aan organisatievraagstukken.
  • Je hebt plezier in het begeleiden en/of in goede banen leiden van (soms ingewikkelde) processen.
  • Je bent bereid om ook in de avond en op zaterdagen adviestrajecten uit te voeren (zoals heidagen).

Hier mag je op rekenen

  • een plezierige, collegiale werksfeer bij een organisatie in ontwikkeling, met ruim 30 betrokken collega’s;
  • veel ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om je werkzaamheden zelf in te vullen;
  • ruimte om je professioneel verder te ontwikkelen;
  • de mogelijkheid en faciliteiten om werken op kantoor en thuiswerken te combineren (waarvan minimaal 50% op kantoor)
  • in eerste instantie een jaarcontract, met mogelijkheid tot vast dienstverband. 
  • PGOsupport hanteert de CAO Sociaal Werk. Inschaling in schaal 10/11 (min. € 3656 en max. € 6079 per maand bij 36 uur).

Interesse?

Stuur je motivatie en CV uiterlijk 3 mei naar vacature@pgosupport.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Rineke Geschiere, organisatieadviseur, via telefoonnummer 06 40 93 28 39.

naar boven

Vacature: medewerker Service en Support (24 uur per week)

PGOsupport heeft een vacature voor een medewerker Service en Support voor 24 uur per week, met cursusadministratie als aandachtsgebied.

Dit zijn wij

PGOsupport is een onafhankelijke kennis- en adviesorganisatie. Wij werken met en voor patiëntenorganisaties, zorgaanbieders, onderzoekers en andere partijen in zorg en welzijn. We geven trainingen en adviseren over effectieve en duurzame patiëntenparticipatie. Onze focus ligt op het versterken van dialoog en samenwerking tussen patiëntenorganisaties en hun samenwerkingspartners, omdat die samenwerking de basis is voor meer impact op kwaliteit van zorg en leven. De patiëntenbeweging ondersteunen we specifiek bij organisatieontwikkeling, bedrijfsvoering, fondsenwerving en vrijwilligersmanagement.

Service en Support

Service en Support is een klein team dat cursisten, trainers en collega’s van PGOsupport secretarieel, administratief en facilitair ondersteunt.  We hebben gastvrije dienstverlening, kwaliteit, collegialiteit en gezelligheid hoog in het vaandel!

Dit ga je doen

  • Als medewerker Service en Support houd jij je vooral bezig met de cursusadministratie van PGOsupport. Dit betekent dat je gedurende een werkdag inschrijvingen van cursisten verwerkt, maar ook allerlei vragen beantwoordt van cursisten en van trainers en collega’s. Dit doe je meestal per mail en telefonisch.
  • Samen met je collega’s bekijk je de cursusplanning. Je maakt cursussen aan in Coachview en koppelt deze cursussen aan onze cursusagenda op de website. Je raadpleegt het Trellobord voor verdere acties bij uitnodigingen en presentielijsten. Ook neem je taken waar in de ondersteuning van cursisten of trainers en verricht je een aantal facilitaire taken in het gebruik van de vergaderruimten.’ Verder bepaal je aan de hand van een aantal mailboxen, zelf de prioriteiten voor de dag.
  • Bij de cursusadministratie zijn een aantal computersystemen betrokken die aan elkaar verbonden zijn. Het is belangrijk dat je het leuk vindt om deze systemen in te duiken en op zoek gaat naar verbetermogelijkheden om slimmer te werken.

Dit ben jij

  • Je hebt een administratieve opleiding en/of relevante ervaring op MBO-niveau.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd en bent doortastend en gastvrij.
  • Je hebt een drive om je eigen deskundigheid te ontwikkelen.
  • Je bent gericht op teamsamenwerking, maar werkt ook graag zelfstandig.
  • Je beschikt over goede communicatieve. Daarnaast weet je raad met digitale crm-systemen, ons opleidingssysteem en Trello.
  • Beschikbaarheid op vrijdag is een must.

Hier mag je op rekenen

  • een plezierige, collegiale werksfeer bij een organisatie in ontwikkeling, met ruim 30 betrokken collega’s;
  • ruimte voor eigen initiatief en professionele ontwikkeling;
  • in eerste instantie een jaarcontract, met mogelijkheid tot vast dienstverband;
  • PGOsupport hanteert de CAO Sociaal Werk. Inschaling in schaal 5 (min. € 2398 en max. € 3415 per maand bij 36 uur).

Interesse?

Stuur je motivatie en CV uiterlijk 23 april naar vacature@pgosupport.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Cathy Kool, teamleider Service en Support, via telefoonnummer 06 4161 2294.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we nadrukkelijk niet op prijs!

naar boven

Online marketeer (medior, 32 uur)

Vind je het leuk om mee te bouwen aan een merk met maatschappelijke waarde? En denk je bij bíj́na alles wat je doet aan online mogelijkheden? Als dat zo is: lees dan zeker verder. Want wij zoeken iemand die weet wat de impact is van online aanwezigheid.

Dit zijn wij

PGOsupport is een onafhankelijke kennis- en adviesorganisatie. Wij werken met en voor patiëntenorganisaties, zorgaanbieders, onderzoekers en andere partijen in zorg en welzijn. We geven trainingen en adviseren over effectieve en duurzame patiëntenparticipatie. Onze focus ligt op het versterken van dialoog en samenwerking tussen patiëntenorganisaties en hun samenwerkingspartners, omdat die samenwerking de basis is voor meer impact op kwaliteit van zorg en leven. De patiëntenbeweging ondersteunen we specifiek bij organisatieontwikkeling, bedrijfsvoering, fondsenwerving en vrijwilligersmanagement.

Merk & Marketing

Marketing en communicatie zijn essentieel, dus als marketeer sta je voor een mooie uitdaging. Vooral omdat we middenin een veranderingsproces zitten en jij daar mede vorm aan gaat geven. We zijn op zoek naar een online marketeer die meedenkt in campagneontwikkeling en ook de uitvoer op kan pakken. Je denkt in doelgroepen en kansen, weet dit helder in kaart te brengen en te vertalen naar digitale initiatieven. We zoeken een echte teamplayer, een natural digital die zichzelf continu verder ontwikkelt. Bij het team Merk & Marketing krijg je 7 collega’s: teamleider, marketeer, communicatieadviseurs, online redacteuren.

Dit ga je doen

  • samen met collega’s bedenken van de strategie voor onze online marketingactiviteiten en de uitvoer ervan;
  • optimaliseren van de website om de (organische) vindbaarheid en rangschikking in zoekmachines te verbeteren;
  • beheren van betaalde online advertentiecampagnes (o.a. Google, META, Linkedin) om verkeer naar de website te genereren en conversies te verhogen;
  • interpreteren van data om resultaten om te zetten in heldere en begrijpelijke inzichten en acties te ondernemen voor conversieoptimalisatie;
  • samenwerken met collega's om boeiende content te creëren voor diverse online kanalen, waaronder websites, blogs, sociale media, e-mailnieuwsbrieven en advertenties;
  • voortdurend op de hoogte blijven van ontwikkelingen en trends in online marketing, met speciale aandacht voor e-mailmarketing.

Dit ben jij

  • Je beschikt over relevante werkervaring.
  • Je werkt zelfstandig, gestructureerd en projectmatig.
  • Je hebt praktische kennis van online marketingsystemen en bent thuis in social media.
  • Je bent communicatief vaardig is en spreekt en schrijft de Nederlandse taal vloeiend.
  • Je bent proactief en ondernemend.

Hier mag je op rekenen

  • ruimte voor eigen initiatief en professionele ontwikkeling; 
  • de mogelijkheid en faciliteiten om werken op kantoor en thuiswerken te combineren (waarvan minimaal 50% op kantoor);
  • in eerste instantie een jaarcontract, met mogelijkheid tot vast dienstverband;
  • PGOsupport hanteert de CAO Sociaal Werk.

Interesse? 

Stuur je motivatie en CV naar vacature@pgosupport.nl. Voor meer informatie check deze website of neem contact op met Frank Wertwijn via f.wertwijn@pgosupport.nl of 06-53494732. De vacature staat open tot we een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Acquisitie stellen we niet op prijs! 

naar boven

Open sollicitatie en stage

Wil je werken bij PGOsupport, maar is er geen (passende) vacature? Stuur dan een open sollicitatie. 

PGOsupport biedt ook mogelijkheden om stage te lopen, bijvoorbeeld bij het team communicatie of participatie. Informeer naar de mogelijkheden of laat weten wat je te bieden hebt via vacature@pgosupport.nl.