Ga naar de hoofdcontent Pijl naar beneden icoon
Gevolgen coronamaatregelen voor onze dienstverlening

Vragen en antwoorden over de PG-monitor

Vragen en antwoorden over het invullen van de PG-monitor.

9 november 2020

Elk jaar vraagt PGOsupport patiëntenorganisaties om de PG-monitor in te vullen. Dit onderzoek laat zien wat patiënten- en cliëntenorganisaties doen en waar ze voor staan. In de monitor komen verschillende thema’s aan bod: organisatie, communicatie, financiën en inbreng van het cliëntenperspectief.

Binnenkort ontvangen organisaties per e-mail de uitnodiging om deel te nemen. We zetten alvast een aantal praktische vragen over het invullen van de monitor op een rij.

 

Vragen en antwoorden over de PG-monitor

 

Onze organisatie krijgt geen subsidie van VWS, waarom zou ik deze lijst toch invullen?

De PG-Monitor laat alle organisaties zien waar zij ten opzichte van elkaar staan. Dat biedt ook organisaties die geen subsidie van VWS krijgen belangrijke inzichten om hun voordeel mee te doen en hun organisatie verder te ontwikkelen. 

Wie voert het onderzoek uit? 

Onderzoeksbureau MarketResponse voert het onderzoek uit in opdracht van PGOsupport.  

Wat gebeurt er met onze gegevens?

In het privacybeleid van PGOsupport lees je hier meer over. Vanzelfsprekend gaat het onderzoekbureau waarmee wij samenwerken ook zorgvuldig om met de gegevens van jullie organisatie en wordt deze informatie nooit aan derden verstrekt.

Hoeveel tijd kost het invullen van de vragenlijst? 

Ongeveer 8 minuten. 

Waar vind ik de vragenlijst?  

De vragenlijst bestaat uit 3 losse modules. In de uitnodigings e-mail die organisaties ontvangen van MarketResponse ontavngen, vind je per module een link. Je kan alle modules zelf invullen of verdelen onder collega’s die vanuit hun expertise het meest bekend zijn met een bepaald thema. 

Hoe zend ik mijn vragenlijsten in

Het is van belang om de 3 modules definitief in te zenden als ze allemaal zijn ingevuld. Het is wel mogelijk om tussentijds de voortgang van het invullen van de vragenlijst te bekijken.

Waar kan ik met inhoudelijke vragen terecht? 

Voor inhoudelijke vragen kun je terecht bij Caroline Donner via c.donner@pgosupport.nl 

Wie helpt mij bij technische problemen? 

Ervaar je (technische) problemen bij het invullen of verzenden van de vragenlijst? Neem dan contact op met Marketresponse via irene.kleinbog@marketresponse.nl

Tot wanneer kan ik de vragenlijst invullen?

Tot en met 23 november 2020 kan de PG-Monitor worden ingevuld.

 

 

Lees meer over de PG-monitor

Achtergrond van de PG-monitor
Bekijk de resultaten van de PG-monitor