Ga naar de hoofdcontent Pijl naar beneden icoon

Virtueel kantoor: betaalbaar, veilig en makkelijk

PGOsupport biedt organisaties ondersteuning bij bedrijfsvoering. Onder meer met een Office 365-omgeving, het virtueel kantoor. Het virtueel kantoor biedt een beveiligde omgeving waar mensen binnen je organisatie digitaal kunnen samenwerken op één plek. Hiermee communiceer je veilig en gemakkelijk.

Veel mogelijkheden

Gebruikers kunnen alle administratie en documenten overzichtelijk opslaan, delen en bewerken. Ook e-mailen en het delen van agenda’s en taken behoren tot de mogelijkheden. Zo is de meest actuele informatie altijd voor alle gebruikers beschikbaar. Het grootste voordeel van deze werkwijze: bestanden zwerven niet langer op verschillende PC’s. De actuele versies zijn altijd, overal en voor elk apparaat beschikbaar.

PGOsupport ondersteunt

PGOsupport begeleidt patiënten-/cliëntenorganisaties bij het invoeren en gebruiken van het virtueel kantoor. In welke fase je organisatie zich ook bevindt: oriënteren, nieuwe of gevorderde gebruiker, je kunt voor advies en ondersteuning bij PGOsupport terecht.

Voordelen virtueel kantoor

De belangrijkste voordelen van het virtueel kantoor:

  • Altijd toegankelijk via internet
  • Actuele bestanden en nooit meer iets kwijt
  • Beveiligde informatie. Je organisatie bepaalt zelf wie toegang heeft tot welke informatie
  • Betaalbaar. Met een ANBI- of SBBI-status is MS Office 365 gratis beschikbaar.

Meer weten?

Geïnteresseerd in de mogelijkheden? Neem contact op met Sybe de Lint, adviseur bedrijfsvoering.